عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 1

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

سرخ پوستی به نوه اش گفت :

در درون ما بین دو گرگ کارزاری برپا است

اولی گرگ شیطانی که همان عصبانی دروغ گویی حریص و پست است و دومی گرگ ارام خوشحال امیدوار فروتن و راست گو است.

نوه اش پرسید کدام یک پیروز میشوند؟

مرد پیر بی درنگ گفت: انکه تو به ان غذا میدهی.



اگر سهم من ....

از این همه ستاره ....

سوسو_ی غریبیست ....

غمی نیست ...

همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست ....






عکس نوشته های عاشقانه


عکس نوشته های عاشقانه



عکس نوشته های عاشقانه



عکس نوشته های عاشقانه



عکس نوشته های عاشقانه



عکس نوشته های عاشقانه

تــــــو بـه آن مـی ارزی کـه اســیـر تـو شـــوم 

آنـــــقــَـدَر زنــده بـــــمــــانـم تـا کـه پــــیـــــــر تــــــــو شــوم.



عکس نوشته های عاشقانه

تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق ...
که نامی خوش تر از اینت ندانم
وگر هر لحظه نامی تازه گیری
به غیر از زهر شیرینت نخوانم

تو زهری، زهر گرم سینه سوزی
تو شیرینی، که شور هستی از توست
شراب جام خورشیدی که جان را
نشاط از تو، غم از تو، مستی از تست

بسی گفتند دل از عشق برگیر
که نیرنگ است و افسون است و جادوست
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که این زهر است، اما ... نوشداروست

چه غم دارم که این زهر تب آلود
تنم را در جدایی می گدازد
از آن شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را می نوازد

اگر مرگم به نامردی نگیرد
مرا مهر تو در دل جاودانی است
وگر عمرم به ناکامی سر آید

ترا دارم که: مرگم زندگانی است.




عکس نوشته های عاشقانه
و خدا عشق را آفرید و تو در من عشق را خدا شدی ...

حالا که خدا شدی، با من بنده قدم میزنی؟!





عکس نوشته های عاشقانه
لــحــظـه دیـدار نــــزدیــک اســــت

بــــاز مــن دیـــوانـه ام، مــســـــــتـم 

بـــــاز مـی لــرزد، دلـــم، دســـــــتـــم.




عکس نوشته های عاشقانه

از تـمــــــــــــام رنــگ هـای جــهـان بــــیــزارم ...





















بــه جــــز ...








ســبـــز، آبـی، صــــورتـی، بــنــفــش ...

یـا تـــمــــام رنـگ هـای دیـگری کــه تـــــــــو دوســــــــت داری ...




عکس نوشته های عاشقانه
من میخواهم با من پیر شوی
نه سیر،
و من میخواهم در کنار تـــــــــــو پیر شوم،

چون با تو پیر شدن هم زیــبـاســــــــت ...

اگر دستانم بلرزد،
چشمانم کم سو شود،
و صورتم پر ازچین و چروک
چون تو را در کنارم دارم،
دلم جوان ست و پر از شور عـــــشــــــق ...

من با تو قــــــــلــبـم هرگز
پیر نمیشود ...

من ﺑﺎ ﺗﻮ
ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﻤﺎﻧﻢ
ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﺩﺭ ﺳﻔﯿﺪﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﮔﻢ ﺷﻮﺩ ...




عکس نوشته های عاشقانه
آن جــــــا کـه ایــسـتـاده ای ... 

عــــــــشــــق، ســبـــزه زاری ســـت 

مــنـتـــهـی بـه آغـوشـت ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی