عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 3

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

بـاران کــه مـی بـارد بـایـد کـسـی بـاشــد ...


بـایـد آغـــوشــــــی بـاشـد 


پـنــجــره ی نــیـــمـه بـازی 


مــوســـیــقـی بــــــــــــاران 


بــــــــــوی خــــــــــــــــــاک


ســــرمــای هــــــــــــــــــوا


گـــره کـور دســـــتـهــا ...


گـرمــای عـاشـــــقــــی ...


صـــدای تــپــش قــلـبــهـا


بـاران کـه مـی بــــــــــارد بـایـد کـسـی بـاشــــــد ...


عکس نوشته های عاشقانه

دوســـــــــت داشـتـنــت ...

بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه 

همان قدر بی دغدغه 

مـــحــــــــبــت کـردنــت ...

گرمای خورشید می ماند

همان قدر خالصانه

همان قدر عاشقانه

نـــــگـــــــاه کـردنـــــــت ...

زلالی دریا می نگارد

همان قدر نافذانه

همان قدر سِحْرانه

بـــــودنــــــــت ...

حیاتی بودن نبض را برایم می شمارد

همان قدر محتاجانه

همان قدر جاودانه



عکس نوشته های عاشقانه

دم چشمهایت گرم!! 

با آن دوستت دارم های عاشقانه اش …

 از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید.!



عکس نوشته های عاشقانه

دوســــــــــــــتـــت داشــتـم


دوســـــــــــــــــــــتـــت دارم


و دوسـتـت خـواهـم داشـت


از آن دوســـــتـــت دارم ها


کــه کـســـــــی نـمـی دانـد 


کــه کــســــی نـمـی تـواند 


کــه کــســی بـلـد نـیـســت



عکس نوشته های عاشقانه

نشستی و از زندگی گفتی


از زندگی ...


زندگی ...


بی آنکه بدانی 


زندگی دستی است که گاه گاهی


دور گردنم حلقه می کنی ...



عکس نوشته های عاشقانه

تـــو کـه گـفـتـی 


نــقـاش نــیــســتــی ...






















پـس چـــــــــرا وقـتـی بـه تـــــــــو فـکـر مـیـــکــــنــم،


دنــیــایــم


رنـــــــــــگــی مـی شــود ...؟!


عکس نوشته های عاشقانه

هر روز صبح در آفریقا، آهویی چشم از خواب می گشاید

و می داند که سرعتش باید از یک شیر بیشتر باشد

 تا طعمه او نگردد، و هر روز صبح در آفریقا شیری از خواب بیدار می شود 

که می داند باید سریع تر از کندترین آهو بدود وگرنه گرسنه خواهد ماند ...

شیر باشی یا آهو مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب برخیزی و برای زندگیت، 

با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ...



عکس نوشته های عاشقانه

دلم را به دلت گره میزنم،


یکی زیر ...


یکی رو ...


مادر بزرگم می گفت :


“قـــــــالـــــی دســـتــبــافــــــ


مـــــــــــــــرگ نــــــــــــــــدارد ...”



عکس نوشته های عاشقانه

من آمده ام تا به ابد مال تو باشم


پرواز کنى، پر بزنم، بال تو باشم


چون سایه که در هر قدمش بوده کنارت


بگذار که هر لحظه به دنبال تو باشم


چون یکه سوارى که از آینده ى فنجان


با اسب سفید آمده، در فال تو باشم


بگذار که از بین دو ابروى کمانت


تیرى بزنم فاتح تک خال تو باشم


یک لحظه که گریان بشوى یا که بخندى


یک لحظه که من باشى و من حال تو باشم


دلگیر نشو، اخم نکن، تا که بمانم


من آمده ام تا به ابد مال تو باشم ...




عکس نوشته های عاشقانه

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت

میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

سخت محتاج به گرمای توام...



عکس نوشته های عاشقانه




عکس نوشته های عاشقانه

دوســــــــــتت دارم

و این جمله هیچ قیــــــــــدی ندارد.

در بندِ زمان و مکانِ آن نباش!



عکس نوشته های عاشقانه

خــــــــــــــــدا مشتی خاک را برگرفت . میخواست لیلی را بسازد، از خود در او دمید.

 ولیلی پیش از آنکه با خبر شود ، عاشــــــــــق شد. 

سالیانی ست که لیلی عشــــــــــق می ورزد. لیلی باید عاشــــــــــق باشد .

زیرا خــــــــــــــــدا در او دمیده است وهرکه خــــــــــــــــدا در او بدمد ،

 عاشــــــــــق می شود. 

لیلی نام تمام دختران زمین است ، نام دیگر انسان است. 

خــــــــــــــــدا گفت:به دنیا می آورمتان تا عاشــــــــــق شوید. آزمونتان تنها همین 

است:                          عــــــــــــــشــــــــــــــــــــق. 

وهر که عاشــــــــــق تر آمد ، نزدیکتر است . پس نزدیکتر آیید،نزدیکتر،عشــــــــــق ،

کمند من است.کمندی که شما را پیش من می آورد. کمندم را بگیرید. 

ولیلی کمند خــــــــــــــــدا را گرفت. 

خــــــــــــــــدا گفت: عشــــــــــق فرصت گفتگو با من است. با من گفتگو کنید. 

و لیلی تمام کلمه هایش را به خــــــــــــــــدا گفت .لیلی هم صحبت خــــــــــــــــدا شد. 

خــــــــــــــــدا گفت:عشــــــــــق ، همان نام من است که مشتی خاک را بدل به نور می کند. 

ولیلی مشتی نور شد در دستان خــــــــــــــــداوند



عکس نوشته های عاشقانه

دستم هنوز بوی گل میدهد بانو

آخرین بار کی صورتت را لمس کردم ؟



عکس نوشته های عاشقانه

مــــــــــادرم دریاســــــــــت ...

آنقدر که یک قطره اشکش غرقم میکنـــد...


نظرات  (۱)

سلام
مطالب عالی بودن
مرسی
پاسخ:
سلام ،ممنون و  سپاسگزارم از لطف شما دوست عزیز،


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی