عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 2

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

یـــک نــــفــر آمـد صــــدایـم کـرد و مـانــــد ... 


عـــــــــشــق مـانـد و از قــفــــس چـیـزی نـمـانـد ...


عکس نوشته های عاشقانه

دســت های تـــــــــو تــصــمـیــــم بـود


بــایــــد مــیـگرفــتــم و دور مــی شـــدم ... 


ســـرمـســتــی از ایـن بـیـشـتر ...


عکس نوشته های عاشقانه

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم، در چشمانت خیره شوم

و دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم ...


منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم و سر روی شانه هایت بگذارم …


از عشق تو،

از داشتن تو، 

اشک شوق بریزم ...


منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم، بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم.


آری من تو را دوست دارم

و

عاشقانه تو را می ستایم ...


عکس نوشته های عاشقانه

آسمونتم، می تونی همیشه بارونو تو چشام ببینی


زمین مال زمین خوارها ...


فضا مال فضاپیماها

 ...



 فقط تو مال من ...


عکس نوشته های عاشقانه

مــــــــــرد نـیـســـــــتم 


اما حـــرفـم یـکــیـسـت ... 























تــــــــــــــــــــــــو ...


عکس نوشته های عاشقانه

زندگی جیره مختصری است …


مثل یک فنجان چـــــــــــــــای …


و کنارش عشـــــــق است …


مثل یک حبــــــــه قند …


زندگی را با عشـــــــق، نوش جان بایـــــد کـرد …


عکس نوشته های عاشقانه

گـــرمـــــــــــا یـعـنی 


نــــفــس هـای تــــو


دســـــت هـای تــــو


آغـــــــــوش تــــــــو


مــــــــن بـه خـورشـیـد ایـــــمـان نـــدارم ...



عکس نوشته های عاشقانه

کــــــوه زیـبـاســـت 


وقــتـی کــه بــر شـانـه هـایـش 


مـــــــــاه ســـر مـی گــذارد ...



عکس نوشته های عاشقانه

در زندگی حق انتخاب با شماست ...



عکس نوشته های عاشقانه

تک ستاره خواهم شد


آسمانت اگر


صاف بماند


و ماهت را


تنها در نگاه من بیابی ...



عکس نوشته های عاشقانه

نــمـــیــدانـم ...


تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم،

یا نفسم را به اندازه ی تو !؟


نــمـــیــدانـم ...


چون تو را دوست دارم نفس میکشم،

یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم !؟


نــمـــیــدانـم ...


زندگی من تکرار دوست داشتن توست،

یا تکرار دوست داشتن تو، زندگی من ؟!


تنها می دانم : که دوست داشتنت ...


لحظه ،

لحظه ،

لحظه ی

زندگیم را می سازد،


 

و عـشــــــــقــت ...


ذره ،

ذره،

ذره ی

وجــــــودم را ...



عکس نوشته های عاشقانه

نـه آبــی دریــــــا در چـشـمـانـش نشــســتـه

...

نـه سـیـاهـی شــــــب ...


مـعـشـــــــوق مـــن 


یـک آدم مـعـمولـیـسـت 


بـا یـک جـفــت چــــشـــم مـعــمــولــی 



و مـــن دوســــتــــش دارم ...



عکس نوشته های عاشقانه

تـــــــــمـام گـوشــه های جــــــهان را هــم بـــــگــــردم ...


جــــــگـــرگـوشـه ام


تـــــــــــویـی ...



عکس نوشته های عاشقانه

خــوشــحـالــم که ســاعــت هـــا را جــلــو کــــشــیده اند


حــــالا


یــک ســـاعـــت زودتر از هـــمیــشـــه


هـــــــــــــــستــــــــــــــــی ...



عکس نوشته های عاشقانه

مـــــــــــــــرا بــــــــــــــــــبــخــش 


نمی توانم تا آخر کنارت بمانم


حتی ...


تا پایان این شعر


احتمال دارد


روی یکی از سطرها


ناگهان فـــــــــدایـــت شوم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی