عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 11

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

عکس نوشته های عاشقانه

سلام 

قبل از شروع، این گل های زیبارو تقدیم میکنم به عشق عزیزم که با محبت های بی دریغش من رو سرشار از عشق و شادی میکنه. دوستت دارم ... 

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.



نظرات  (۳)

Likeeee! 👍👍❤️❤️💐💐
منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم، در چشمانت خیره شوم
و دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم ...

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم و سر روی شانه هایت بگذارم …

از عشق تو،
از داشتن تو، 
اشک شوق بریزم ...

منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم، بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم.

آری من تو را دوست دارم
و
عاشقانه تو را می ستایم ...
پاسخ:
😍😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی