عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 5

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

عجب جوش و خروشی بود عشقت 

خراب باده نوشی بود عشقت


بهشتم را به سیبی داد بر باد 

عجب آدم فروشی بود عشقت . . .




عکس نوشته های عاشقانه

افـــــکار عاشـــــقانــه ام را ، جمع ک میکنم . . . !

دســـــته گـــــلــــی میشــــود مثـــــل تــــــــــو ، برای تــــــــــو . . . !





عکس نوشته های عاشقانه

زندگی خالی نیست

مهربانی هست


سیب هست


ایمان هست


در دل من چیزی هست مثل یک بیشه نور


و چنان بی تابم که دلم میخواهد بدوم تا ته دشت


بروم تا سر کوه


زنـــــدگـــــی زیــــبـــایــــیـــســـــــتــــــــــ ...




عکس نوشته های عاشقانه

عاشقان در این دنیا کاری نمی کنند


مگر اینکه میان صخره ها بنشینند


و به پژواک صدای عاشقانه ی خود گوش دهند


صدایی که می گوید:


آیا تو هم به من فکر می کنی


همان قدر که من به تو...





عکس نوشته های عاشقانه

آفتابگردان دنبال 

خورشید می گشت 


ستاره ای چشمک زد


آفتابگردان سرشو پایین انداخت 


آری ... گلها هرگز خیانت نمی کنند...




عکس نوشته های عاشقانه

نفس










شاید

دلیلی

برای

زندگی

باشه

اما

بی شک

تو

تنها بهانش

هستی ...




عکس نوشته های عاشقانه

عاشق که باشی


می توانی چشمهایت را ببندی


و پرنده گان


جای تو حرف بزنند


مثل این شعر


که دارد جای من برایت آواز می خواند...




عکس نوشته های عاشقانه

مگـــر میشـــود


تــــو بـــاشی و بخنـــدی


و مــــرا دیـــوانه ی خــود نکنی . . .





عکس نوشته های عاشقانه

گاهی دلم می خواهد ساکت باشم

همه دنیا از حرکت بایستد

سکوت محض

و تاریکی مطلق

ماه باشد و . . .

.

.

راستی ماه حریف می طلبد . . .

می خواهم ترا به او معرفی کنم . . .

.

.

آری ماه باشد و تو باشی و من که با غرور به ماه طعنه می زنم   " ماه من زیباتر است "




عکس نوشته های عاشقانه

جغد تنها روی آخرین شاخه ی نیمه جان درخت پیر آشیانه کرد. جغد تکانی به خودش داد و بال و پری زد اما صدای ترک برداشتن شاخه را نشنید. درخت با خود اندیشید اگر نتوانم آخرین مهمانم را نگه دارم پس به چه درد می خورم؟! ریشه های خشکش دیگر توان مکیدن آب را نداشت و در آستانه ی خرد شدن بود اما درخت پایداری می کرد.

جغد به خوابی عمیق فرو رفت و سنگینی جسمش را به شاخه ی خشک درخت سپرد. باز هم خواب می دید، خواب روشنایی و روز! از خواب پرید و به خود نهیب زد: تو جغدی! تو را چه به روشنایی و روز! از این نهیب، قلبش به درد آمد چون می دانست سرنوشتش تاریکی و شب است اما آن را نمی پذیرفت و هنوز بعد از گذر سال ها خواب روز را می دید! گرگ و میش شده بود و دوباره شب از راه می رسید. جغد تنها غصه می خورد که: «خدایا باز هم شب؟! من می خواهم در روز اوج بگیرم و دشت ها و جویبارها را تماشا کنم. می خواهم در روز شکار کنم، می خواهم در روز زندگی کنم و... می خواهم در روز عاشق شوم!». 


درخت زمزمه های تلخ جغد با خود را می شنید و فکر می کرد: «چقدر جغد شبیه اوست. مثل او تنها و در آرزوی روشنایی و عشق!».

جغد به یادش نمانده بود که امشب چندمین شبی بود که گرسنه بود و چشم هایش در انتظار سپیده باز می ماند... سپیده سر زد، بوی علف تازه ی دشت وسوسه اش کرد. بوی زندگی می آمد... جغد پر گرفت و رفت. درخت، نسیم خنک صبحدم را حس کرد و به یاد بهار سال های دور افتاد. نسیم شاخه های بیجانش را تکان داد 


و درخت رویش جوانه ای را در آخرین شاخه اش احساس کرد...





عکس نوشته های عاشقانه

من ندانم که کیم

من فقط میدانم

که تویی

شاه بیت غزل زندگیم ...




عکس نوشته های عاشقانه

تو مرا می فهمی 

من تورا می خواهم 

و همین ساده ترین قصه یک انسان است 

تو مرا می خوانی 

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

 

و تو هم می دانی 

 

 

تا ابد در دل من می مانی...




عکس نوشته های عاشقانه

شعر ،

ردیف  و قافیه نمی خواهد 

بوی تو ،

هر دیوانه ای را

شاعر می کند!!!...





عکس نوشته های عاشقانه

کوشیدم  


تا بکوشم


هنگامی که ناچار به کارکردن ام ؛


به کارم فکر کنم 


نه به تو !


و خوشبختم 


که کوششم 


بی نتیجه ماند ...






عکس نوشته های عاشقانه

"دوست داشتنت "

بوی باران می دهد


همان قدر بی مقدمه ،

همان قدر بی دغدغه ،


فقط یادت باشد


مثل باران مرا لبریز دوست داشته باشی ...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی