عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 9

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

یک نگاه خاص





گاهی





تمامشب را بیدار نگهت می دارد . ..!!!!


عکس نوشته های عاشقانه

وقتی می گوید: "دوســـــــتــــــتـــــــــــــ دارم "،

زل زل در چشمهایش نگاه نکن!!

بی هیچ حرفی،

بی هیچ عکس العملی!

تنها با گفتنِ "من هم دوستت دارم"،

این لحظه را تمامش نکن!!!



جیغ بزن ... 

محکم در آغوشش بگیر ...

بوسه بارانش کن ...! 

بگذار آنقدر از گفتنِ این کلمات

به شوق بیاید

که اگر فردا باز هم خواست بگوید

جورِ دیگر بگوید ...

یا اصلا نگوید ...!!!

دستت را بگیرد ببرد،

تمامِ دوست داشتن را نشانت بدهد


مثلا رو به رویِ آینه بایستد کنارِ تو...

بگوید :

" چه می بینی ؟؟! "

بگویی : "خودمان را... "


بگوید :




اما من ...

تنها تو را می بینم ...

" دنــــــــــیـــــــایــــمــــــــــ " را می بینم ...





عکس نوشته های عاشقانه

یـــــــکــــــــیـــــ بـــــایـــــــــد بــــاشـــــد،


کـــــــه آدمـــــ را


بــا نـــگـــــاهــــــــشــــــ صـــــدا کــــــــنــــــــد . . .





عکس نوشته های عاشقانه

پروردگارا ...! 

آرامش شب را نصیب کسانی کن که آسایش روز را نصیب دیگران می کنند ...





عکس نوشته های عاشقانه

هــوآ خوب بـاشـــد یــا نهـ ...!!



فرقی نمی کنـد ...



بــــــه هــــــوای تــــــو نــفـــــســـــ می کـــــشــم ...






عکس نوشته های عاشقانه

از تـــــو که حرفـــــ می زنـــــمــ ؛




یــــــکـــــ جـــــور خـــوبـــی ،




حــــال مــــنــــ بــــد می شـــــود ...!








عکس نوشته های عاشقانه

خوشبختی ؛

رنگین کمان لبخند توست !

که …

با هر ترنم باران

شکل می گیرد!


❝ تـــــــــو فــقــطـ خـــــوشـــــــــحال بـــاشـــــــ ❞

 

من اشک آسمان را در می آورم ...






عکس نوشته های عاشقانه

کوتاه می گویم: دوســـــــــتـتــــــ دارم ...


ولی کوتاه نمی آیم از دوســــــــــتـــــــ داشتنت ...





عکس نوشته های عاشقانه

یک روز نزدیکی و روز دیگر دور ...


یک روز مهربانی و روز دیگر سنگدل ... 


یک روز با من و روز دیگر بدون من ...






و مــــــنــــــ

یک روز عـــاشــــــــقـــــــــــمـــــــ ...


و روز دیـــــگر عــاشـــــــقــــــــــــــــتر ...





عکس نوشته های عاشقانه

رویای تو ...


یک رمان بلند است


عشقم را در کتاب تو پنهان کردم


حالا هر شب به هر بهانه


مرا بخوان ...





عکس نوشته های عاشقانه

شنبه و سه شنبه ندارد ...

 

قبل و بعد بهار 


یا 

اصلا


هر روز و فصلی میخواهد باشد ...


تو اگر باشی 

نمیدانی ...!!!

چه سوری در دلم برپاست ...!





عکس نوشته های عاشقانه

مرا از دورهـــــــــــــا می بوســـــــــــی و فاصلــــــــــــه شکســــــــــــــت می خورد 


زمـــــــــــان و مکــــــــــــان هیچکــــــــــــاره اند وقتی قلبــــــــــــــهایمان به عشــــــــــق هم می تپـــــــــــــــد ...





عکس نوشته های عاشقانه

این شبهای سرد را به آتش بکشیم به امید روزهای گرم و سبز بهار ... لباتون خندون، دلاتون گرم و مملو از عشق.

چهارشنبه سوری مبارک و حسابی خوش بگذرههه.

فقط مواظب باشید ناخواسته به حیوونای توی کوچه صدمه ای وارد نشه گناه دارن ...





عکس نوشته های عاشقانه

تمام سهم من از تو

آتشی‌ست که از دور گرمم می‌کند

و هر بار نزدیک می‌شوم،

پایم پس می‌کشد!

حالا تو هی بگو،

از سوختن می‌ترسی،

من می‌گویم از خاکستر شدن می‌ترسم...





عکس نوشته های عاشقانه

عشق و محبت رد پای خدا در زندگیست؛


...


امیدوارم زندگیتون پر از ردپای خدا باشه ...


نظرات  (۱)

سلام
عکسا و نوشته ها عالین👍
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطف و مهربونیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی