عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

انتشار عکس و نوشته

دوستای گلم، عکس و نوشته های قشنگتون رو جهت انتشار در سایت به همراه اسمتون به آدرس hpandkh@gmail.com ارسال کنید.
ضمنا عزیزانی که دوست دارند با ما همکاری داشته باشند از طریق تماس با ما اعلام آمادگی نمایند.
شاد باشید.

عکس نوشته های عاشقانه سری 8

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ق.ظ

دوستای گلم

با ارسال عکس نوشته های عاشقانه ما رو همراهی کنید.

ممنونم که عشق رو با قلب پاکتون حس میکنید و انو انتشار میدید.


عکس نوشته های عاشقانه

سلام مهربونا ...

امروز براتون عشق آرزو می کنم 

از اون عشقایی که هر روز با لبخند بلند بشید و بگید :

زندگی یعنی این ، من چقدر خوشبختم ... 


دوستون دارم.




عکس نوشته های عاشقانه

آهنگ صدایت کافیست   


که جهانم را به تپش درآورد ...


 


آهنگ صدایت برای من کافیست


تا از خواب


به پرواز بکشاندم


بی هیچ نوازشی ...!!







عکس نوشته های عاشقانه

زلال باش ....




زلال باش ...




فرقی نمی کند که




گودال کوچک آبی باشی ...

یا دریای بیکران ...



 

زلال که باشی ، آسمان در تو پیداست ...





عکس نوشته های عاشقانه

فرقی ندارد سقفی بالای سرم باشد یا نه ...


وقتی چهار دیواری دستانت مال من است ...





عکس نوشته های عاشقانه

دنیا هم که از آن تو باشد...


تا زمانى که درون قلب یک زن جایى نداشته باشى

تا درون آوازهاى عاشقانه زنى زندگى نکنى

و سهمى از دلشوره هاى زنى نداشته باشى ....

فقیرترین مرد ى...




عکس نوشته های عاشقانه

معــــــنای خوشبـــــــــــــــــختی این استــــــ 




 که در دنیا کســـــــی هستــــــ 




 که بی اعتنا به نتیجه 




 دوســــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــتـــــ دارد ...





عکس نوشته های عاشقانه

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!


مـن یـــــک دنـــیا دوســـــــــــــتتــــ دارم …


و تو 


زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …





عکس نوشته های عاشقانه

من شاعر نیستم ...

من تنها کلماتی را می دانم،

که نام تو را دارد!

وآنها را ردیف می کنم به نشانه تو ...

شب را دوست دارم، چون آغوش تو را دارد!

صبح را دوست دارم،چون بیداری تو را دارد!

از رنگهایی خوشم می آید، که رنگ چشمان توست!

رنگ آرامش تو ...

من شاعر نیستم،

تنها کلماتی را که به تو ربط دارد می شناسم !!

و آنها را کنارهم می گذارم

تا دیگران بخوانند و

عاشق شوند ...





عکس نوشته های عاشقانه

روزی باد به آفتاب گفت: من از تو قوی ترم. 


آفتاب گفت: چگونه؟


باد گفت آن پیرمرد را میبینی که کتی بر تن دارد؟ شرط میبندم من زودتر از تو کتش را از تنش در می اورم. 


آفتاب در پشت ابر پنهان شد و باد به صورت گردبادی هولناک شروع به وزیدن گرفت. 

هرچه باد شدید تر میشد پیرمرد کت را محکم تر به خود می پیچید.


سرانجام باد تسلیم شد.


آفتاب از پس ابر بیرون امد و با ملایمت بر پیرمرد تبسم کرد و طولی نکشید که پیرمرد از گرما عرق کرد و پیشانی اش را پاک کرد و کتش را از تن دراورد.


در آن هنگام آفتاب به باد گفت دوستی و محبت قوی تر از خشم و اجبار است. 


در مسیر زندگی گرمای مهربانی و تبسم از طوفان خشم و جنگ راه گشاتر است ...





عکس نوشته های عاشقانه

هوس کردم چنان گیج شوم از تــــــــو ...


چنان مست شوی از مــــــــن،


زمین سرگیجه بگیرد ...










که چرا "ما" دو دیوانه ،

عـــــــاشـــــــقـــــــــــــــ هم هستیم ...!!!





عکس نوشته های عاشقانه

دعاهای سحر گویند ،


می‌دارد اثر !


آری !


اثر می‌دارد


اما


کی شب عاشق ، سحر دارد . . .





عکس نوشته های عاشقانه

سلام     ای دوست!!


توهمان شقایق معروف شعر خوب سهرابی...


تا تو هستی زندگی باید کرد ...




عکس نوشته های عاشقانه

امروز برایت شعر گفتم :


مصرع اول :

من " تــــــو " را می بــــوســـــــمــــ

مصرع بعد هم

من " تــــــو " را می بــــوســـــــمــــ

ایراد ندارد ، به کسی چه اصلا

شعر خودم است ...

من " تــــــو " را 

می بــــــــوســـــــــــمــــــــــــــ ....





عکس نوشته های عاشقانه

آدم با"هــــــــــا"


چه کارها که نمی کند ...


با"هــــــــــا"


دست هایش را گرم می کند ... 


 با "هـــــــــا" می شود آدم هــــــــــا


باآدم هــــــــــامی شود


راه رفت ...


عاشـــــــــقــــــــــ شد


زندگی کرد ...





عکس نوشته های عاشقانه

همه وقت،


همه جا،


من به هر حال که باشم به تو می اندیشم


تو بدان این را


تنها تو بدان،


تو بیا،


تو بمان با من تنها تو بمان.


جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب


من فدای تو، به جای همه گلها تو بخند ...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی